16 Eylül 2013 Pazartesi

Arınma ve Yenilenme

Olumlama Cümlelerimiz:

- Doğal bir biçimde öğreniyor ve aydınlanıyorum.
- Yüreğimde kusursuz bir bilgelik taşıyorum.
- Tüm duygularımı bir parçam olarak kabul ediyorum.
- Hayatımın yüce planı adım adım ortaya çıktıkça
onu tanıyor, kabulleniyor ve uyguluyorum.
- Bu gün ve her gün sağlığım durmadan daha iyiye
gidiyor.
- İçimdeki ışık şimdi ve burada, bedenimde,
zihnimde ve ilişkilerimde mucizeler yaratıyor.
- Yaptığım işi, verdiğim hizmeti talep eden
birçok insan var.
- Her yerde karşıma altın fırsatlar çıkıyor.
- Ben Evren’in bu gezegene büyük işler başarmak
üzere gönderilmiş bir çocuğu olarak değerliyim.
Ben olmak üzere geldiğim her şeyi hak ediyorum.
- Bu andan itibaren; bedenime, zihnime ve ruhuma
parazit olan ve beni ÖZümden uzaklaştıran tüm
alışkanlıklarımı terk ediyorum.
- Bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde
oluşturduğum tüm gereksiz ve negatif düşünce
kalıplarımı iptal ediyorum. Bunların yerini
sevgiyle dolduruyorum.
- Çevrem tarafından, bilerek ya da bilmeyerek alt
ve üst bilincimde oluşturulmuş tüm negatif ve
gereksiz kodlamaları, düşünce kalıplarını iptal
ediyor, yerlerine bütün olmak bilincini sevgiyle
birlikte yerleştiriyorum.
- Doğduğum andaki saflığıma, temizliğime ve
iyiliğime dönüyorum ve bu yolculuk sırasında
mucizelerle karşılaşıyorum.
- İşim; arınmama, yenilenmeme, zenginleşmeme ve
sevdiklerimi de zenginleştirmeme yardımcı olan;
benim için harika
bir fırsattır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder