3 Ekim 2013 Perşembe

Bolluk-Bereket için Şifa Anahtarları

Toplamda 6 anahtar var. Her anahtarın altında onun anlamının
açıklaması var. Her anahtarı niçin kabul ettiğinizi anlamanız
çok önemli. Her anahtarı sessizce söyleyin, çünkü anahtarları
zihninizi yeniden programlamak ve onu bolluk/bereket için
koşullama adına kullanacaksınız.

(Sadece Anahtarları söyleyin, açıklamaları değil)

Çok gerekli olmadıkça anahtarları değiştirmeyin.

<3 <3 <3 Hayatta özel ve eşsiz bir görevim var ki; bunu her gün, her
şekilde takdir ediyorum. Amacımın benim tarafımdan, başkaları
ve Allah tarafından her zaman desteklenmesini umut ediyorum. <3 <3 <3

1. Anahtar Hakkında: Kendine ve diğerlerine en iyi hizmeti
verdiğin zaman, Allah'ın sevgisini ifade etmiş olursun.
‘Sevdiğin işi yap ve para gelir’ sözü doğrudur.

<3 Özel amacımı, kendimin ve etrafımdakilerin eşsizliğini tamamen
takdir ederek sürdürürüm. Benliğimi diğerlerinin dayatmaya
çalıştığı negatiflikler, yargılamalar ve dogmalardan serbest
bırakıyorum. Kendi benliğimi gerçekligin ışığıyla, açıklığın
sıcaklığıyla ve sevgi dolu iyiliğin ruhu ile dolduruyorum. <3

2. Anahtar Hakkında: Gerçek şu ki, ‘iyi insanlar önce bitirir’.
Müşterisine (dolayısıyla evrene) hizmete odaklanmış firmalar ve
insanlar, gerçekten başarılı olanlar ve devasa-zenginliği
kazananlardır. Başkalarına kendinize davranılması istediğiniz
gibi davranırsanız, sayısız zenginliğin kapısını açarsınız.

<3 Amacımın tamamlanması için her turlu olası kanallara açığım.
Kendimin ve başkalarının başarılarıyla keyiflenirim. Başarısızlık
sayılmış mevcut durumları öğrenme ve hediye olarak görürüm. Başarı
yâ da başarısızlık olarak açıklanmış olsun, yaptıklarımın hepsi,
herkesin en yüksek hayrı içindir. <3

3. Anahtar Hakkında: Herhangi birinin düş ya da isteği tamamlanabilir,
çünkü evrenin bolluk ve bereketi sınırsızdır. Tamamlanmayı sınırlayan
şeyler kanalların ne olacağı hakkındaki negatif yargılamalar yâ da
başarı ve başarısızlık olarak adlandırılan şeylerin ne olması gerektiğidir.
Herkesin en yüksek hayrı için hizmet ettiğiniz zaman, kaçınılmaz şekilde
daha büyük bir bolluk/bereketin içinde çekilirsiniz.

<3 Benim özel amacımın tamamlanması için gereken her neyse isterim ve alırım.
Amacıma; niyetime olan eksiksiz bütünlük, açıklık ve kararlılıkla odaklanırım.
Benim niyetimin saflığı yolumdaki bütün engelleri aşar. <3

4. Anahtar Hakkında: Niyetinin saflığı, her zaman hedefine ulaşman için
önüne çıkan engelleri aşman için seni ileri iter. Engellerin; yolunda
çıktıkça, bu problemlerin her zaman sana ellerinde hediyelerle geldiklerini
göreceksin. Kararlılık, açıklık ve eksiksiz bütünlük; yoluna çıkan hediyeleri
kabul etmene ve görünür eksiklikten bolluk ve bereket yaratmada kullanman için izin verir.

<3 Özel amacımın etrafımda doğallıkla, kolayca ve çaba sarf etmeden açılmasına
izin veriyorum. Ben kendi özel amacımı takip ederken, karsılaştığım diğer tüm
kişilere olabildiğim kadar yardımcı oluyorum. Hizmet ettikçe hizmet alıyorum,
Sevgiyi alıyorum ve veriyorum. <3

5. Anahtar Hakkında: Hayatının anlamını takdir ettiğin zaman, senin en yüksek
potansiyelinden faydalanırsın. Varlığının bütün zengin genişliği, hedefini fizikalitede
meydana getirebilmen için sana açılır. Hayatın, kararlılık ve açıklık ile akar.
Başkalarının hedeflerini meydana getirebilmeleri için yardımcı olman daha iyidir.
Bu, diğerlerinin de karşısında seni motive eder ve destekler. Uzun vadede, herkes
sevgiyi alıp verme yeteneğiyle, ortak zenginleşme hedefine ulaşmada daha iyi olacaktır.

<3 Hayatın bana verdiği bütün hediyeler için gerçekten müteşekkirim ve minnettarım.
Hayatımın özel amacına ulaşmak için elimden gelenin en iyisini yapıyorum. Ben her
zaman en yüksek ideallerim için yaşarım. Bütün iyi dilekler sürekli aksın inşallah. <3

6. Anahtar Hakkında: Hayatında kalbinden sevecenlikle, teşekkürle ve minnettarlıkla
koyduğun her şey, sana binlerce kat daha fazla geri döner. ‘Sevgi ve yetenek birleştiğinde,
bir şaheser bekle’ sözünü duymuşsunuzdur. En yüksek ideallerinizin altında kararlar
aldığınızda, evren de size aynı şekilde cevap verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder