1 Ekim 2013 Salı

Hedef Belirleme ve Hayallere Ulaşma Teknikleri

Olumlama Cümlelerimiz:
Rahat ve sakinim.
Potansiyelimin farkındayım.
Ben her konuda yeterli bilgi, beceri ve donanıma sahibim.
İstediğim her şeyi yapabilecek ve başaracak güçteyim.
İstediğim her şeyi yapıyor ve başarıyorum.
Kendimi kolaylıkla ve net bir şekilde ifade ediyorum.
Başladığım her şeyi en hayırlı şekilde tamamlıyorum.
İşimi planlıyorum, kolayca konsantre oluyorum.
Ne istediğimi biliyorum, odaklanıyorum ve yapıyorum.
Yeniyi kolaylıkla öğreniyor ve hatırlıyorum.
En verimli şekilde ve sakince çalışıyorum.
Tüm işlerimi vaktinde ve gereği gibi yapıyorum.
Başladığım her şeyi sevgiyle tamamlıyorum.
Bir şeyin çeşitli şekillerde olabileceğini kabul ediyorum.
Hedeflerimi ve planlarımı esnek tutuyorum.
Bırakıyorum, bekliyorum, uyum sağlıyorum.
Olması gereken tam vaktinde ve en uygun şekilde oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder