4 Aralık 2013 Çarşamba

Bugün seni üzen/sinirlendiren/canını sıkan her şeye/herkese BOŞVER, lütfen!


Bugün senden biraz umursamaz olmanı istiyorum. Fazla kilolarını, eksik paranı, canını sıkan işleri/kişileri bugün unut!

Hatırla: Nefes alıyorsun (çok şükür). Demek ki hiçbir şey bitmemiş, hatta bence HER ŞEY yeni başlıyor.

Bugün, mutlu olmak için elinden geleni yap. Kötü/can sıkıcı/sinir bozucu kim/ne varsa, hepsine kulağını tıka, gözünü kapa.. Bugünü, sadece mutluluğuna/huzuruna ayır.

En sevdiğin şarkıları dinle, yürüyüşe çık, temizlik yap, en çok güldüğün filmi seyret, derin derin nefes al; her nefesinde şükret:

"Yaşıyorum, nefes alıyorum; ben mutluluğu tercih ediyorum!" de.

"Tercih ediyorum", zihin için çok önemli bir talimattır. Bilinçaltın, bunu emir olarak algılar ve hemen çalışmaya başlar, unutma.

Kim ne derse desin; hayat cidden güzeldir.

Arada yine görüşelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder